Doprava a montáž v ceně spotřebiče

U vybraných spotřebičů označených štítkem "doprava v regionu zdarma" Vám v rámci okresů Svitavy, Ústí nad Orlicí a Šumperk náš technik spotřebič doveze, namontuje, odzkouší, zaškolí uživatele a zároveň Váš starý spotřebič odveze k likvidaci. To vše v ceně výrobku. Podrobné informace získáte zde.

Osobní odběr

   Osobní převzetí je možné provést na naší kamenné provozovovně v Lanškrouně, ul. Purkyňova 101. Tento způsob převzetí zboží je samozřejmě zdarma a výhodou je osobní jednání s užitečnými radami našeho personálu. Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově nebo kartou. Pokud se při objednání rozhodnete zaplatit zboží bankovním převodem, můžete si pak zboží už pouze vyzvednout. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.

Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky. Děkujeme.

Komfortní přeprava naším dodávkovým vozidlem

   Tento komfortní způsob dopravy nabízíme pouze pro větší objemy zboží nebo pro rizikové skupiny výrobků. Dopravu lze sjednat například pro kompletní sety vestavných spotřebičů, křehké zboží a pod. Minimální limit pro tento způsob dopravy je 10.000,-Kč. Dopravu je možné sjednat po dohodě. Tento komfortní způsob dopravy je pro okolí do 30km od Lanškrouna zdarma. Bližší informace si vyžádejte při objednání nebo na kontaktních číslech (viz. Kontakty).

PPL

Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od expedice.

Zaplatit můžete bankovním převodem předem nebo dobírkou.

   Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS a email s detailními informacemi o zásilce – číslo zásilky, termín doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku). Přesný čas doručení není bohužel možné zadat. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování zásilky. Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu. V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky. Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána emailem. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese.
Sledování zásilky je možné provádět online přes https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku.
 
Doprava je hrazena zákazníkem ... 109,-Kč včetně DPH.
Doběrečné 40,-Kč za výběr hotovosti při převzetí zásilky.
 

Česká pošta

Zboží vám bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedice zásilky.

   Zaplatit můžete bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Křehké a na rozbití náchylné zásilky nedoporučujeme zasílat touto přepravou.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410. Sledování zásilek Track&Trace.
 
Doprava je hrazena zákazníkem
Balík na poštu ... 159,-Kč včetně DPH
Balík do ruky ... 179,-Kč včetně DPH
Doběrečné 40,-Kč za výběr hotovosti při převzetí zásilky.